Finally Landed One

Shoutbox

RocketMan: My wife is a nurse at a local hospital and brought me home a razor they use for such fun - it is an UM style (unmentionable!) made of plastic and dull as a a Derby blade run over some sandpaper - maybe one of those was used??????? ??? Sept 17, 2017 18:28:54 GMT -6
wchnu: Yup Ibet your right. Prolly gave him koodies too. Sept 17, 2017 18:39:39 GMT -6
RocketMan: Ooooh yeah. Poor guy. Hospital koodies. Yikes! : ) Sept 17, 2017 18:45:39 GMT -6
wchnu: If I liked him more I might actually feel bad about that. Sept 17, 2017 18:54:02 GMT -6
wchnu: Did I type...THAT... Outloud???? Oops Sept 17, 2017 18:54:28 GMT -6
birdlives: I hear nothing....I see nothing.....Hospital Koodies.......Yeaagh!!!! A DE with a Derby!!! NOPE!!! I hear nothing...I see nothing...If I go under the anesthesia, I'm taking someone I can trust to WATCH all that business....I can trust you guys, RIGHT ? Sept 17, 2017 19:18:03 GMT -6 *
wchnu: Why yessss you can...uhhuh,..sure can...most the time anyway. Sept 17, 2017 19:35:00 GMT -6
birdlives: What about that Canadian Rocket Dood? Can I trust him too? Sept 17, 2017 19:38:22 GMT -6 *
wchnu: Hard to say....but prolly so. Sept 17, 2017 22:40:17 GMT -6
GarnerPW: I just read what you wrote there Fuzz or should I say Mr. Fuzz. And all this time I thought you liked me. O_o :'( (rofl) Sept 18, 2017 4:38:29 GMT -6 *
GarnerPW: Don't trust him there Bird. You know what they say, "You can't trust the Man/Fuzz". The Canuck, is alright though. Sept 18, 2017 4:43:20 GMT -6
birdlives: I don't know......Have you seen what that crazy Canuck does in a bath tub? Sept 18, 2017 13:31:26 GMT -6 *
GarnerPW: No what??? Sept 18, 2017 13:33:24 GMT -6
RocketMan: What??????????????? Sept 18, 2017 17:41:16 GMT -6
RocketMan: Oh yeah!! The bathtub boat races!!! I thought you knew something. : / Sept 18, 2017 17:42:02 GMT -6
birdlives: Ha,ha,ha....lmao! Sept 19, 2017 0:26:28 GMT -6
Alan: Boy, I thought I was going nuts, so I stared at it for a while and realized Riverruns avatar winks. Sept 19, 2017 21:29:17 GMT -6
birdlives: ALAN!!.....Uh...Oh....you're right! That could be dangerous! This might be a case for the avatar police! I stretched his avatar as big as my i-Pad screen...Bam! It blinked and I jumped...lol! Sept 20, 2017 2:04:25 GMT -6 *
wchnu: Garner..did I type That outloud..darn. the SE dude is a good guy though. Sept 20, 2017 17:33:32 GMT -6
wchnu: Alan!!! Good to see you. I will check out that avatar. Sounds spooky. Sept 20, 2017 17:34:08 GMT -6